AHTAPOT MAKARNA

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Ölüm sarhoşluğu gerçekten gelir de: İşte (ey insan) bu, senin öteden beri kaçtığın şeydir,
denir.”
(Kâf, 19)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Dünyada sanki bir garip veya bir yolcu gibi ol!..”
(Buhârî, Rikak, 3)


Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Evimize sosis çok sık girmez.
Ayda yılda bi canım çekerse alırım.
Markette canım çekince aldım ve aklıma evde spagetti olduğu geldi :)
Eve gelir gelmez sıvadım kolları ve yaptım ahtapot makarnaları.
Uzun zamandır makarna da yemiyordum. O yüzden pek bi keyifle yedim ;)

AHTAPOT MAKARNA
Malzemeler
Yarım paket spagetti
20 adet kokteyl sosis
Su
Tuz
Sıvıyağ
Kekik

Yapılışı
  1. Spagettileri ikiye bölüyoruz. (uzun olunca sosislerle yemesi daha zor olur, o yüzden küçültmek daha mantıklı, isterseniz uzun da kalabilir)
  2. Sosisleri ortadan kesiyoruz. (isterseniz büyük kalabilir, isterseniz daha da küçük kesebilirsiniz)
  3. Sosislere artı şeklinde kesikler atıyoruz, pişince daha güzel bir görsel oluyor.
  4. Her sosise 8-10 spagetti geçiriyoruz. (bu işlem biraz uzun sürüyor, sabretmek lazım :)
  5. Tencereye su ve tuzu koyup kaynatıyoruz.
  6. Kaynayan suya sosisli spagettileri ekliyoruz.
  7. Piştikten sonra suyunu süzüyoruz.
  8. Tencereye sıvıyağ ve kekiği alıyoruz. Üzerine sosisli spagettileri ekleyip karıştırarak harmanlıyoruz.

  • Afiyet olaaa...

Yorumlar