ABLAMA HAZIRLADIĞIMIZ GÜN MENÜSÜ

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Cenâb-ı Hak buyuruyor:
“Şüphesiz ki Allah ve melekleri, Peygamber’e çokça salât ederler. Ey mü’minler, siz de O’na
salevât getirin ve tam bir teslîmiyetle selâm verin!”
(Ahzâb, 56)

Rasûlullah (sav) buyurdular:
“Cuma günü bana çok salevât getirin! Zira o gün, meleklerin hazır ve şâhid olduğu bir gündür. O
gün bir kişi bana salât ettiğinde onun salâtı mutlakâ bana arz edilir. Salevât getirmeyi
bırakıncaya kadar bu durum böyle devam eder…”
(İbn-i Mâce, Cenâiz, 65. Ebû Dâvûd, Salât 201/1047, Vitr 26)


Selâmün aleyküm arkadaşlar,
Geçen hafta ablamda gün vardı.
Kendi çalıştığı için beni yardıma çağırdı.
Bi gün önce akşamdan hazırladık pastalarımızı.
Gelen herkes bayıldı :)
Çok güzel şeyler yaptık çünkü.
Hepsinin yapılışı da çok eğlenceliydi, yeğenim ile birlikte yaptık pastalarımızı.
Pasta yaparken bize yardım etmeye bayılıyor.
Ama yeğenim 4 yaşında bi erkek :D
Annesi ;"oğlum sen erkeksin, erkekler tamir yapar, pasta yapmaz" dedi.
Yeğenim cevabı patlattı ; "ama anne benim yeteneklerim vaaar" :D :D :D
Eee haklı yetenekli çocuk :D
Gelelim neler yapmışız... (tarifleri sırayla tek tek paylaşacağım)

Ablama Hazırladığımız Gün Menüsü;
YUFKA POĞAÇA
KUPTA TİRAMİSU
PUFFF (EL YAPIMI)
ISLAK KURABİYE
PATATES ÇANAĞI
AVCI BÖREĞİ

Yorumlar

Yorum Gönder